Brändin tarina ei sytyttänyt tuomaristoa

Tämän viikon jaksossa nähty bränditarinan kiteyttäminen moodboardin ja radiomainoksen kautta ei mennyt ihan putkeen. Oikeastaan ei sinne päinkään. Kritiikki oli syystäkin tiukkaa ja olihan tuossa hetkeksi nieleskelemistä. Palaute kuitenkin herätti ajattelemaan. Kova sparraus oli tarpeen, sillä se on tehnyt meistä parempia – ja tekee jatkossakin.

Tasapainosta ja sen tärkeydestä

Tämän viikon jaksossa koko Mimin esitys oli rakennettu tasapainon ympärille. Kantava ajatus oli se, että Sushikkeessa terveellisyys ja maku ovat tasapainossa. Ajatuksestamme emme sinänsä tingi tuumaakaan, mutta emme kyllä jatkossa aloita brändiytimen avaamista siitä. Kerromme mieluummin sen mitä teemme:

Sushia, paremmin.

Sushike ei ole ensisijaisesti kevyttuote, vaan erinomainen valmisateria, joka nyt sattuu vain olemaan kevyt.

”Käyttäkää koko aika tuotekehitykseen”

Kuten Jyrki Sukula totesi aiemmin, käytämme todellakin koko ohjelma-ajan tuotekehitykseen. Maailma ansaitsee hyvänmakuisen ja terveellisen sushin, siis Sushikkeen. Ja kuten arvata saattaa, tällä viikolla ei tullut vielä valmista.

Totuuden nimissä tuossa kohtaa ei välttämättä edes tajuttu, miten paljon töitä oli vielä edessä…