Rohkea mainoskonsepti
Tehtävänannossa meitä käskettiin valitsemaan yksi kuva ja neljä sanaa, joiden kautta homma menisi perille asiakkaalle asti. Jukka totesi, että ”Kuluttaja pitää saada syttymään ja innostumaan tuotteesta.” Siitä on Sushike-hommassa ollut kyse alusta asti.’
Lähdimme jahtaamaan konseptitehtävässä sushinhimoa, joka yhdistää monenlaisia ihmisiä. Halusimme tehdä rohkean ja erottuvan mainoskonseptin. Alaston kattaus nousi mukana olleen markkinointitoimiston kautta matkaan. Ehkä jälkikäteen ajatellen menisimme tässäkin toista kautta, mutta ainakin se herätti huomiota.
Tuomariston mukaan himo oli läsnä, mutta täysosumaa ei tullut tästäkään. Tuomaristo jäi kaipaamaan rohkeutta perinteisen sushin haastamiseen.
Menikö rohkeus liiankin pitkälle mainoskuvauksessamme? Maistuuko?